Известие

Collapse
No announcement yet.

Зов за помощ !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Зов за помощ !!!

    Здравейте купих си Алфа 145 1.3 Boxer 95г.(без компютри) преди месец
    (скоро ще има снимка ) и сега започнаха да искачат едно по едно разни проблемчета които вече мноого ме притесняват.
    1) Когато запаля колата вдига сама до 3000 об. след което си ги смъква на 1500 об. което май пак си е много.
    2) Изникна някъкав теч на масло отдолу

    Не сам разбирач по двигатели а особено Boxer-а са ми мъгла. Проверих маслото да не би да го смесва някаде но не е това. Няма син пушек а и лампичката ми свети за маслото на таблото.

    МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ и се извинявам ако има подобна тема
    Last edited by godless; d.m.y г., 13:07.

  • #2
    Щом не си разбирач, отиди в техническия раздел и си избери един от сервизите там. Чиста работа!
    sigpicAlfa Romeo 146 1.4 TS / 11'99

    Comment


    • #3
      И не е лошо да си кръщавате темите смислено.
      Прочитането на правилата на форума не е навредило на никого.
      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
        И не е лошо да си кръщавате темите смислено.
        Прочитането на правилата на форума не е навредило на никого.
        Извинявам се.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от clockmaster Покажи съобщение
          Щом не си разбирач, отиди в техническия раздел и си избери един от сервизите там. Чиста работа!
          Занесох го на доктор Алфредо и се оказа че течът на маслото е от хидравликата и може да се наложи смяна на рейка евентуално.
          Но иначе след прегледа се оказа че останалото по нея е в доста добро състояние, а смяната на консумативи ми стапва на 260лв
          Само чакам днес или утре да ми се обадят за маслото какво точно ще излезе (Боже само да не е от рейката)
          Last edited by godless; d.m.y г., 13:11.

          Comment


          • #6
            260лв.?За какво по-точно?
            sigpic
            146 1.8 TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от godless Покажи съобщение
              Занесох го на доктор Алфредо и се оказа че течът на маслото е от хидравликата и може да се наложи смяна на рейка евентуално.
              Но иначе след прегледа се оказа че останалото по нея е в доста добро състояние, а смяната на консумативи ми стапва на 260лв
              Само чакам днес или утре да ми се обадят за маслото какво точно ще излезе (Боже само да не е от рейката)
              260лв са доста пари за обслужване на боксер. Искай им цени поотделно за консумативи/работа

              И мойта рейка (на боксера) течеше, карах я две години без проблеми и доливах по малко. Само си следи нивото на маслото, ако течът не е голям и няма луфт.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #8
                Той човека ми даде цените по отделно на всичко и не се различават от написаните във форума. А съм сменил обичайните неща ремъци, ролки, масла +допълнително за хидравликата да видят къде тече, десен носач, маншони и още няколко дреболии.

                В краина сметка най-лошото се случи оказа се от рейката на хидравликата !

                Един колега ми каза как е спасил неговата кола (WV Polo) купил си присадка на "Valvolin" за хидравличното масло и теча му спрял. Каза ми че е времено но може да издарйи до 2г. Луфт няма само досадното изтичане на маслото.

                Сега си търся рейка втора ръка ако можете да помогнете с нещо ще сам ви адски благодарен, че да излекувам Алфредо .
                П.С. 0878159946 ми е телефона

                Comment


                • #9
                  Теча на Алфредо се лекува с една семеринга,която струва между 4 и 10 лева.Труда,обаче е значителен.Потърси с търсачката.Темата е дискутирана много пъти и някъде имаше и сервиз за рейки!
                  Успех!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Теча на Алфредо се лекува с една семеринга,която струва между 4 и 10 лева.Труда,обаче е значителен.Потърси с търсачката.Темата е дискутирана много пъти и някъде имаше и сервиз за рейки!
                    Успех!
                    Точно заради този значителен труд колите ни са живи кенефи.Рем.комплект за вариатор 10-15лв-труд 80-100лв.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Теча на Алфредо се лекува с една семеринга,която струва между 4 и 10 лева.Труда,обаче е значителен.Потърси с търсачката.Темата е дискутирана много пъти и някъде имаше и сервиз за рейки!
                      Успех!
                      Ако ми кажеш в Русе къде има такъв... ходих неска при един и му казвам че търся рейка за Алфа 145. Той ми казва "Няма проблеми до 1 два ще ти намеря" + гаранция че ако е некачествена (става въпрос за 2-ра ръка) ще си я вземе и замени с друга. После ме попита какъв мотор е Алфата, казвам аз Боксер и оня ми заяви че ще ми намери рейка но да си търся друг сервис дето да ми я сменят. (Да те Е..... в майстора)


                      Та това са ни разбирачите. А днес си земам колата от сервиза (дето ми я обслужиха ) и като се прибрах гледам под левия калник някакво маркуче се подавааа. Бре викам що е туй пък сега, паля, давам пълен ляв и направо ми изтреля една струя от хидравличната течност в очите и серовото засвири на умряло. Утре ще отида пак при онея идиоти.......
                      Попринцип до сега все от ляво ми капеше и май може да излезе имено от тоя маркуч щото гледах дали капе от другаде и не видях. И така...
                      Ако някой знае не6то за това маркуче за серовото което се пада горе долу под резервоара за водата да даде малко инфо.
                      Благодаря за търпението и за отговорите ви на темата ми

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от godless Покажи съобщение
                        Ако ми кажеш в Русе къде има такъв... ходих неска при един и му казвам че търся рейка за Алфа 145. Той ми казва "Няма проблеми до 1 два ще ти намеря" + гаранция че ако е некачествена (става въпрос за 2-ра ръка) ще си я вземе и замени с друга. После ме попита какъв мотор е Алфата, казвам аз Боксер и оня ми заяви че ще ми намери рейка но да си търся друг сервис дето да ми я сменят. (Да те Е..... в майстора)


                        Та това са ни разбирачите. А днес си земам колата от сервиза (дето ми я обслужиха ) и като се прибрах гледам под левия калник някакво маркуче се подавааа. Бре викам що е туй пък сега, паля, давам пълен ляв и направо ми изтреля една струя от хидравличната течност в очите и серовото засвири на умряло. Утре ще отида пак при онея идиоти.......
                        Попринцип до сега все от ляво ми капеше и май може да излезе имено от тоя маркуч щото гледах дали капе от другаде и не видях. И така...
                        Ако някой знае не6то за това маркуче за серовото което се пада горе долу под резервоара за водата да даде малко инфо.
                        Благодаря за търпението и за отговорите ви на темата ми
                        Нищо не са ти свършили а за кви пари става дума?

                        Comment


                        • #13
                          Колега,тоя теч от това маркуче,ако е от това,което си мисля е защото ти или майсторите сте за бой!Това е маркучето,от което прелива хидравличното масло и се получава,когато маслото е в повече.Теча от рейката се вижда около маншоните.Разбира се може да има и друг проблем,като спукан маркуч и прочие,но това,което описваш е само от много масло в резервоарчето!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Ами 240лв за консумативи там не са ме удряли ама ми заявиха че рейката била щупена. Аз си мисля че дори и да пуска от някъде няма да пуска по много масло и надали ще е такъв проблем чак. Но тоя маркуч....

                            Comment


                            • #15
                              Колега,научи се да вярваш на очите си.Ако това маркуче е около 3-5 мм,проследи го и ще видиш,че идва от капачката на резервоарчето за масло на хидрвликата.На самата капачка има една пръчица за нивото.Казанчето трябва да е пълно около и малко над средата.Колкото за цената на консумативите,с 240 лева ще си купиш частите за един доста сносен ремонт на целия двигател.
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment

                              Working...
                              X